Çinden karelere devam...

Selam millet! Herkese hayırlı ramazanlar! Ah ah... Ramazanda Çinde olacağım aklıma gelir miydi?! Hani iftar yemekleri, ramazan pidesi... Inşallah bayramda evdeyim. Bununla teselli olayım :)
Yemek... Daha önce Teppenyaki'den bahsetmiş miydim? Evet, gözünün önünde harika şeyler pişiren Japon lokantası. Arkadaş bu resmi çekmiş, güzel yakalamış, paylaşmak istedim...



Arashi'nin programlarında bazen şu barbie bebek gibi dolaşan Agejo kızları vardı. Herşeyleri pembe, parıltı ve sevimli olan... Tırnakları bile parıltılı taşlarla, kelebeklerle süslüydü. Hiç tam bir agejo kızı ile karşılaşmadım ama tırnakları öyle süslenmiş kişilerle karşılaştım. Bugün dolaştığımız alışveriş merkezinin altı böyle manikürcüler ile doluydu...





Çinliler süslü şeyleri seviyor, bu kesin! Albümler... Bu fotoğrafçılardan da heryerde görmek mümkün. Ünlüler gibi, artistik pozlar verip kendilerinin, çocuklarının albümlerini yapıyorlar. Gerçekten çok güzel görünüyorlar... Ben de istedim bir tane aslında ama kıyafetleri de onlar ayarlarsa bayağı pahalı oluyor tabi...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder