Anime Figürleri

Buduğum animeci dükkanlarında genelde önce L ile ilgili birşey var mı diye baktım. Sonra da diğer izlediğim karakterler. Tanımadığım anime figürleri hiç ilgimi çekmedi. Sonra bir arkadaşım benden anime figürü istedi. Ve alıcı gözüyle bakınca hepsi çok hoşuma gitmeye başladı! *.*
Bu chibilere bayıldım. Yüzleri, kolları falan değişiyor. Acayip sevimliler :)



Michiru! Bu senin için! Ama üzgünüm böyle kutusuyla getiremeyeceğim. Bavulda yer olmayınca kutudan çıkarıp çantama atacağım^^




Daha bitmedi! Bunlar benim aldıklarımdı. Dükkan sahibi resim çekmeme izin verince fotoğraf makinesi ile bayağı oyalandım. Bloga da bol bol yükleyeyim dedim :) Diğer resimleri görmek için devam edin...

Chibilere bayıldım!




Sanırım bir daha gittiğimde şu elinde tenis raketi ile masum masum gülümseyen Raito-kun'u da alacağım :) Çok sevimli göründü gözüme...










Hepsi güzel de... L bi tane! *.*

3 yorum:

tarih84 dedi ki...

oy oy oy bunlar harika=)

inferidii dedi ki...

harika bir şey bu yahu!
L in bende hastasıyım.
her sabah uyanıp şu tatlı şeye ooo-ha-yoooo demek harika olurdu:)))

michiru dedi ki...

ben o yorumu silmiştim XDanlatım bozukluğu yaptığım için agsfa xDD neyse -.-
miıo *-* L *-* hepsi süper *.*

Yorum Gönder