Yeni Tasarım

Tasarım... Bu iş hem çok eğlenceli, hem de çok sinir bozucu!

"Devamı" özelliği yüzünden yandaki menünün en alta inmesinin sebebi tasarım değilmiş, problem yazıdaymış... Bunu anlamam biraz geç oldu ne yazık ki! Neyse, böylece yepyeni bir tasarımımız oldu. Hemde kendi ellerimle hazırladığım bir tasarım olduğu için, içime sindi. Arashi'si de var! Daha ne olsun :) Hem de yeniliklere açık bir tema oldu, boyutlarla ve resimlerle oynaması kolay!

Kafamı kurcalayan bir konu da blogun ismiydi. Blogu ilk açtığım sıralarda genelde amerikan dizileri izliyordum ve ismin ingilizce olması beni rahatsız etmiyordu. Ama şimdi ingilizceden türkçeye çeviri yapan japon ağırlıklı bir blog olduğumuza göre, ismin ingilizce olması ne alaka O_o Ben de japonca olsun dedim ve Arashi şarkılarına şöyle bir göz attım, gözüme çarpan birkaç cümle oldu, bunlardan 4'ünü seçtim, esas seçimi de sailorsebneme bıraktım. O da bu ismi beğendi. Siz olsanız hangisini seçerdiniz?

  • Hoshi ni Kiite / Yıldızları Dinle
  • Chiisana Monogatari / Küçük Bir Hikaye
  • Himitsu o Tsukurou / Aramızda Kalsın
  • Yume demo ii kara / Hayal de olsa güzel

2.sini bir arkadaşım beğenip kendi bloguna aldı :)

Şimdi de blogun linki canımı sıkıyor, ama onu değiştirince bu linkten ulaşanlar ulaşamayacaklar. Belki şimdiki isimden boş bir blog açıp onu buraya yönlendiririm... Bakalım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder