[Arashi Single] My Girl

Arashi'nin yeni single'ı My Girl çıktı! Şarkıları dinlemiştik ama kaliteli bir şekilde indirip dinlemek bambaşka :D

Yeni Klip de nete düştü. Şimdilik Youtube linkini veriyorum. Klipte bizimkiler 5 kardeşler^^ Annelerini kaybetmişler. Bu arada klipte görülen annelerinin resmi bizimkilerin resimleri photoshop ile birleştirilerek yapılmış (O_o) Ben Ohno'ya benzettim en çok.



Mp3'ler için de link verelim: arashi_on
Klip ve kamera arkası için kaliteli bir indirme linki de verelim: arashi_on

Linklerimizi verdiğimize göre küçük bir yorum da yapalım. MatsuJun'un yeni şaç şekline hala alışamadım gitti! Sho'nunkine alıştım ama hatta onu daha geç gösteriyor sanki =) Yine de ben uzun halini terbih ederim. Yanık tenli Riida~ 5 kardeşin en büyüğü olduğunu gösteriyor klipte... Nino... o süveter ve ceketle sonunda yaşını gösteriyor sanki :P Şarkının yazıldığı dizinin başrol oyuncusu Aibaya gelelim, çok hüzünlü görünüyor bence. Dizide de hep böyle hüzünlü hüzünlü bakıyordu zaten... Eski oyuncaklarını bulan Sho ile Ohno ise gayet neşeli görünüyorlar :) Klibin hikaye kısmındaki kıyafetleri fena değil de şarkıyı söylerkenki kıyafetlere diyecek birşey bulamıyorum O_o

Kamera arkasını izlemeyi altyazılar çıktıktan sonraya bıraktım. Çabuk çıkacak gibime geliyor^^

Not: Videoyu göremiyor musunuz?

5 yorum:

Berre dedi ki...

Ne olmuş MatsuJun' un o güzelim saçlarına öyle O_o

matrixsakini dedi ki...

Evet, ben de alışamadım hala :(

Janoomma dedi ki...

Tokei Jikake no Umbrella, daha ilk dinleyişimde çok hoşuma gitti. Başlangıçtaki tınılar, 12 Maymun filminin müziğini anımsattı bana :D O şarkıyı da pek severdim zaten. Güzel şarkı yapmışlar yine^_^

Pedro dedi ki...

Nice Blog :)

Cheers from Portugal

matrixsakini dedi ki...

Tokei Jikake no Umbrella'yı ben de sevdim^^ 12 maymun filmini de izleyemedim gitti, bu hatırlatmanla onu izleyeyim bari... Sağol Janoomma :)

Thank you Pedro! :)

Yorum Gönder