Mizushima Hiro - Janken Poi

Taş! Makas! Kağıt!

Küçükken çok severdim bu oyunu, hala da severim aslında. Japonlar da çok seviyor belli ki, bir seçim mi yapılacak, karar mı verilecek hemen jankene başvuruyorlar :D Farklı versiyonları eklentileri falan da varmış...

Aşağıda youtube linkini gördüğünüz videoda Mizushima Hiro Janken Poi oynuyor. Ben çok eğlendim :D Bizim normalde oynadığımızdan farklı olarak iki aşamalı oynuyorlar. ilk kısım aynı. taş-makas-kağıt deyip ellerini uzatıyorlar. İkinici kısımda, birinci kısımı yenen kişi aşağı, yukarı, sağ ya da sol yönlerinden birini gösterip, "Acchi muite hoi" diyor, aynı anda yenilen kişi yüzünü bir yöne çeviriyor. Gösterilen yöne bakarsa yenilmiş oluyor...

Youtube'da bir uzun bir kısa versiyonu vardı. Kısa versiyonunu kopyalayıp siteye attım. Ufacık (3mb) bir video, kotalılar da çekinmeden indirebilirler. İndirmek için tıklayın. Tam versiyonunu youtube'dan izlemek isteyenler için link:

Anlamını bulamasam da oyunun sözlerini buldum, yay! Bence çok eğlenceli bir oyun :D

Saishou wa guu
Janken poi
Aiko deshou
Acchi muite hoi

Hiro'nun 727 resimlik bir albümünü buldum livejournalda, artık her gün için ayrı hiro masaüstü resimleri kullanırım *.* Blogda da bol bol görürsünüz... İsteyenler için link de vereyim. Buyrun. Avatarsız da geçmeyelim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder