Mizushima Hiro & Sakurai Sho

Merhaba! Evet, yarın 2 sınav var, ben masaüstüme wallpaper hazırlıyorum! Ders çalışmaktan kaçmak için çeşit çeşit yol var elbette... Bendeki Hiro-kun aşkı artarak devam ediyor. Bu nedenle masaüstümüzde yine Mizushima Hiro var. Arashi'nin Sho'sunun bu resmini çok beğendim ve masaüstüne uyacak şekilde hazırladım. Doğrusu üzerine "Sakurai Sho" yazmaya bile kıyamadım, öylece duruyor...

Yay! matrixsakini kotasız internete geçmiş bulunuyor! Hep beraber sevinelim :) Şu sınavlar da bitsin, indirilecek ve izlenecekler listesi oldukça uzun!

Tatilde kardeşimle çeviri işine de girmeyi düşünüyoruz. Çeviri ciddi emek isteyen biş iş, ne kadar götürebiliriz bilmiyorum. Jdrama düşünüyoruz ama önce neti biraz dolaşmak lazım. Güzel altyazıları olan dizileri tekrar çevirmeye gerek yok değil mi?

Bana şans dileyin, sınavlarda ihtiyacım olacak! Görüşmek üzere!

1440x900

1024x768

4 yorum:

Janoomma dedi ki...

Sho'nun resmini tam ekran alamıyorum matrixsakini :( Neden olabilir acaba, diğer tüm resimler açılıyor tam ekran ama, o açılmıyor. Üstelik gayet güzel, tam sevdiğim gibi... Ellerine sağlık, ama alamıyorum!

matrixsakini dedi ki...

neden olduğunu anlamadım ama imageshack'e yükledim. beğenmene sevindim :)

http://img188.imageshack.us/img188/7530/wallsho.jpg

Janoomma dedi ki...

Teşekkürler :)

hanımanne dedi ki...

ben çalışmalarınıza bayıldım çok güzeller ellerine sağlık .....

Yorum Gönder