[Drama Günlüğü] Memories of the Alhambra

Bir Netflix yapımı. Kadro güzel, sahneler güzel, hikayenin başlangıcı güzel. Yalnız sonları biraz...

Esas kızımız You're Beautiful ve Heirs'den tanıdığımız Park Shin Hye, esas oğlan Secret Garden gibi dev bir diziden tanıdığımız Hyun Bin. Esas oğlan işinde başarılı yalnız aşkta kaybetmiş zengin bir dul, bir teknoloji şirketinde CEO'dur. Bir bilgisayar oyunu teklifinin peşine İspanya’ya gelir. Bu süper oyunun içerisinde kendisini kaybeder.
Esas kızın pek bir olayı yok. Park Shin Hye'ye lafim yok ama benim izlediğim kadarıyla oynadığı karakterler pek sıkıcı. Ben güçlü kadın karakterlerini seviyorum. Ya da güler yüzlü, neşeli enerjik olanları. Dizinin sonlarını biraz atlayarak izlediğimi itiraf etmeliyim. Kendimi hikayeye çok kaptıramadım, biraz fazla uydurma geldi. Sadece bilim kurgu tarafı değil, duygusal kısmı da.
Dizide hoşuma giden bir nokta, esas kızın giyim tarzı oldu. Bol bol, rahat ama klasik görünümlü. Netflix'de izlediğim için elimde screenshot yok. Ama şöyle bir site buldum: https://nomu.fashion/tag/memories-of-the-alhambra/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder