Right Back to Arashi!

Music Bank in videosunu indirdikten sonra bir Music Bank videosu daha indirdim. Bir sürü grup vardı. FT Island'ın konserini indirdim. You're beautiful zamani belli ki. Hong ki Jolie ile çıktı sahneye :)
Gruplar sahneler iyi hoş da bi eksiklik var.. Seyirciler. VIP kısmında sandalyede oturan hayran mı olur?

Arashi'nin 2012 Arafes konserine başladım sonra. Ve ilk dakikada işte bu dedim. Tokyo olimpik stadında iğne yere düşmeyecek binlerce kişilik kalabalik tek bir yürek gibi. Bütün şarkilara sesleriyle ve hareketleriyle eşlik ediyorlar. Onların verdiği enerji Arashi'ye yansıyor.10. Yıl şarkıları geldi aklıma 
Koko ni tatteru bokutachi ga ima, kagayakeru no wa kimi ga iru kara
Arashi 14 yaşına girmiş. Ben onlari neredeyse 7 yildir taniyorum. Artik aileden gibiler. Onlar görmek sevindiriyor. Doğal, samimi geliyor hersey. ARAFES de uzun bir aradan sonra ilaç gibi geldi. Özlemişim. Canlarım benim. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder