Günaydın Tokyo! (Akihabara)

Ah google ah! Blogger ın yeni görünümü başıma iş açtı. Taslakları sorgulayıp içlerinden birini sildim. Son yazım neden seçili kaldı ki?! Son yayınımı geri getiremedim... Hevesim kaçtı. :( 
Baştan alıyorum bakalım... olduğu kadar.


Saatimi 7'ye kurmuştum. Mana işe gitmeden önce otele uğrayacaktı. Saat çalınca kutu gibi yatağımda uyandım. Perdemi açtım. Ayaklarımı attım dışarı. Bi baktım odada biri var. Mana gelmiş bile! :) Hemen üstümü değiştim, beraber otelden ayrıldık. Çok yakındaki bir kafeye girdik. Doutor adında bir yerdi. Sandviçleri çok iyiydi :) 
Mana çok tatlı bir kız. Türkiye'yi benden çok gezmiş. Türkçesi benim Japoncamdan daha iyi... Sürekli Türkçe konuştuk. Şangay havaalanından hediyelik bir magnet ile çikolata almıştım. (Neyseki o kadarını akıl edebilmişim.) Mana benim için tur araştırmış. Tokyo Afternoon diye bir tur beğendik. Sabah Akihabara'ya gitmeye karar verdim. Akşam da Shibuya'da buluşmak üzere ayrıldık.


Akihabara Tokyo'nun elektronik marketi diyebiliriz. Aynı zamanda anime ve manga merkezi. 8 Katlı sadece anime ve manga satan alışveriş merkezleri, cosplay kıyafetleri satan dükkanlar, maid kafeler, anime, manga figürleri taşıyan her tür eşya...



 Akihabara otele metro ile bir durak. 210 yen, yaklaşık 5 TL. Metrodan bakına bakına çıktım. Ve mağzaları görünce içinde kayboldum... Yalnız bahsettim mi hatırlamıyorum: Tokyo çok pahalı bir şehir...





Kendi oyuncağını yarat...










2 yorum:

inferidii dedi ki...

ah ah, anata no blog de, kono shashin o miru toki, watashi no kokoro ga odotte iru!;)

matrixsakini dedi ki...

Sou desu ne~ ^_^

Yorum Gönder