Rurouni Kenshin

Hitokiri Battousai yani adam kesen kılıç ustası. Japon tarihinde Meiji devrimi sırasında savaşan, efsaneleşen çok iyi bir savaşçıymış. "İyi"den kastım önüne geleni kesermiş, hiç yenilmezmiş... "Battousai" ismini kullandığı kılıç tekniğinden almış. Kılıcı kınından çıkarırken tek hamlede karşıdakini yok etmeyi gerektiren bu teknikte "tanrı kadar hızlı" diye ünü yayılmış. Devrim tamamlanmış, barış sağlanmış, samurayların kılıç taşımaları yasaklanmış ve Meiji devri başlamış. Bizim Battousai yeni devre uymuş, bir daha insan öldürmeyeceğine yemin etmiş, sıradan bir gezgin olmuş.



Artık Hitokiri Battousai değil Himura Kenshin olarak dolaşmaktadır. Ama geçmişinin, geçmişindeki günahlarının peşini bırakmayacağını bilmektedir... Evet, hikayemiz böyle başlıyor... "Rurouni Kenshin" ya ni Gezgin Kenshin... Yalnız wallpaper neden Kenshin'in değil de Hitokiri Battousai'nin? Ben de bilemiyorum. Önceden yapılmış birşey, kötü bi günümdeydim herhalde :)

Güzel bir anime. İyi geldi :) Bayağıdır izlemiyordum. Çizimleri eski ama ben bu tarz çizimleri seviyorum. Bayağı sardı... Gözlerinden kıvılcımlar saçan katil Battousai bir yerde, çocuklara şaklabanlıklar yapan sevimli Kenshin bir yerde... Düşündüren sağlam replikler de var. Seriyi yarıladım, hikaye bayağı olgunlaştı. Bundan sonra daha neler olacak merak ediyorum...



"Kılıç silahtır, kılıç kullanmayı öğrenmek, adam öldürmeyi öğrenmektir. Doğrusu bu. Senin söylediklerin sadece elini daha önce lekelememişlerin söyleyebileceği bir kelime oyunu. Ama ben gerçek yerine bu söylediklerini tercih ederim."








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder