[Drama Günlüğü] Bad Love


Bad Love ya da Cruel Love Çin'deyken izlediğim bir diziydi aslında ama şimdi yazasım geldi...

Dizinin isminin neden Bad Love yani "Kötü Aşk" olduğunu bölümler geçtikçe anlıyorsunuz. Ama bu sıfata layık "Aşk" birinci bölümden itibaren sürekli değişmeye başlıyor.
Esas kızımız, kendi Muhteşem Kraliçe'den tanıdığımız çok iyi bir oyuncudur, bir adama aşık oluyor. Bu da ona... Bir süre beraber oluyorlar. Kızımız artık evlenme teklifi beklerken adamın evli olduğunu öğreniyor. Buradaki "Kötü Aşk" evli olduğu halde kızımıza aşık olan ve onu aldatan adamın aşkı oluyor. Kızımız çok üzülüyor tabii... Ağlıyor, ağlıyor... Bir gün evinin önünde yağmurda bekleyen adamı görüyor... Ve yine göz yaşları içinde karşısına çıkıyor. "Ben sensiz yaşayamıyorum" diyor. "Seni kaybetmenin gözyaşlarındansa, seni sevmenin ıstırabını tercih ederim. Sonu cehennem bile olsa razıyım. Yeter ki seninle olsun." diyor. Birden "Kötü Aşk" evli olduğunu bilmesine rağmen adamı bırakamayan kızımızın aşkı oluyor. Bu arada adamın karısı çatlak kadının teki, kızı buluyor saçını başını yoluyor, rezil ediyor. Kore'de zina yasalarca yasak, kızımız ve evli beyimiz hapse giriyor, çıkıyorlar. Beyimiz karısını bırakamıyor ve kızı öylece bırakıyor.




Hikayeyi anlatmaya devam etsem mi, atlasam mı bilemedim :) Buraya kadar birinci bölümdü zaten :D Neyse atlıyorum... Kızımızın hayatı yerle bir oluyor. Kader yüzüne gülmüyor, bu karı koca yüzünden herşeyini kaybediyor. Ve yıllar yıllar sonra kendisi gibi büyük bir kalp yarası taşıyan bir gençle yolları kesişiyor.


Bizimki bir kızı sevmiş, ailesi istememiş. Kız buna çok içerlemiş ama zaten kendi de problemli bir kızmış biraz. Birkaç intihar girişiminde bulunmuş. Sonuncusunda da başarılı olmuş. Dizi bu ya, bu geç de bizim çatlak kadının kardeşi oluyor. Kızımız ile bu aşka aşık yaralı genç yaralarını beraber sarmaya çalışırken durumu öğreniyorlar. Kızımız zaten adamı ve eşini gördüğü an titremeye başlıyor. Genç'ten kaçmaya çalışıyor. Ama genç, kızı yakalıyor. "Birbirimizi seviyoruz, aşkımız için savaşacağız" diyor. Ağır olaylar birbirini izliyor. En sonunda kızımız patlıyor. "Bırak beni, yoruldum. İstemiyorum seni!" diyor. Bizimki "Öyle şeyler söyleme!" diyor. Kız zorluyor. "Şimdi anlıyorum. Bıraksan belki eski sevgilin de yaşıyor olacaktı. Ben de onun gibi intihar mı edeyim" diyor. Ama bizimkinin gözü kara "Et! Öleceksen de gözümüm önünde öl! Bırakmam seni!" diyor. O sahnede anlıyoruz ki "Kötü Aşk" yine yer değiştirmiş. Ölümüne seven gencimizin aşkı oluvermiş. Ve kızımız çareyi kendisini yola, bir arabanın önüne atmakta buluyor. Bizimki kızı son anda arabanın önünden alıyor ve pes ediyor... "Seni asla affetmeyeceğim..." diyerek uzaklaşıyor.


Benim için dizi burada bitiyor. Ama devamı var :) Uzun zamandır böyle kafa şişirmiyordum değil mi? Kusuruma bakmayın ^^

2 yorum:

tarih84 dedi ki...

çok çok iyi anlatmışsın, uzun zamndır bloğumda yazmayı düşünüyordum ama toparlayamıyordum.dizi o kadar aksiyonluki her bölümde seyri değişiyor.ben evli adama(oppaya) bu dizide abayı yakmıştım ahha hh o da ne sevdi, geç hareket etti, o kadın çatlaksa ailenin de o adamında suçu vardı hani.olan kızımıza oldu.kıızn yaşamadığı kalmadı.offf yine dertlendim ama ben bu diziyi kolay kolay unutamam doğrusu.tanıtımını yaptığın için sağolasın.

matrixsakini dedi ki...

güzel diziydi ya... yine kore dizisi izleyesim geldi. bu sefer şu tarihi olanlardan birine başlayacağım :)

Yorum Gönder