[Wallpapers] Gantz & Nino

Nino'nun yeni filmi GANTZ ocakta vizyona girecek. Heyecanla bekliyorum. Manga'yı okuyup okumamak konusunda çok kararsız kalmıştım. Bazı yorumlar çok başarılı bulduğunu söylüyordu, bazıları yerden yere vuruyordu. En sonunda okumaya karar vermiştim, Çin'deyken bitirdim. Doğrusu bittiğini söyleyemem çünkü manga devam ediyor o.O Ama hikaye çığırından çıktı... Zaten iki tane Kei-chan oldu. Takip etmekte de zorlanmaya başladım.
Manga kesinlikle kan, şiddet ve cinsellikle ilgili ağır yorumları doğruluyor. Ama karakterler ve hikaye fena değil. Filmde bu şiddetin biraz yumuşatılacağını düşünüyorum, +18 olmayacağına göre...
Filmden, özellikle de Nino'nun oyunculuğundan umutluyum. Çünkü Nino'nun canlandıracağı hikayenin esas kahramanı Kei-chan tam Nino'ya uygun bir karakter. Ufak tefek, bencil, kendinden başkasını umursamayan, hırslı bir genç. Hiç "Kahraman" sıfatına uygun biri değil. Yanlış anlaşılmasın, Nino'nun Kei'ye benzediğini söylemiyorum. Sadece iyi canlandıracağını düşünüyorum :D

Avatar


Wallpaper (1440x900 boyutundadır)



Fragman (youtube)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder