[Drama Günlüğü] Yasashii Jikan

Bugün Nino'nun 2005 çekimi dizisi Yasashii Jikan'ı bitirdim. Biraz yavaş ilerleyen bir diziydi. İlk resimde, dizinin ilk sahnesini görüyorsunuz. Bu sahnenin aksine gayet sakin, duygusal bir hikayesi ve hoş, yavaş müzikleri var.



Hikayeden biraz bahsedelim... Annesinin ölümünden sonra, birbiri ile ilişkilerini kesen bir baba ve oğulun hikayesini anlatıyor. Baba, eşinin doğduğu kasabaya yerleşip bir kafe açarken; oğul (Nino) babasının haberi olmadan aynı kasabada çömlekçilik yapan bir ustanın yanına çırak olarak girer. Ve olaylar Kafe'de çalışan Azu-chan ile Takuro (Nino)'nun karşılaşması ile gelişir.
Resimler ve yorumlar için devam edin...



Hikaye biraz "baba" ağırlıklı ilerliyor. Elbette gönül isterdi ki "oğul" ağırlıklı gitsin :P
Yukarıdaki sahnede Takuro'nun omuzunda "Shinigami / Ölüm Tanrısı" diye bir dövme olduğuna dikkatinizi çekerim. Hikayede önemli bir yer tutuyor.
Torrentle ekstraları ile birlikte indirmiştim. "Bonus Video" eğlenceliydi. Nino'nun Takuro karakterinden sıyrılıp rahat rahat güldüğü videoda, çekim alanında dolaşıyorlar. Sonunda da Nino'nun çömlek yapmaya çalıştığı bir kısım var. Gayet başarılı ve halinden memnun :D


4 yorum:

Janoomma dedi ki...

Hep izlemek istemişimdir bu diziyi. Nagasawa Masami ile çünkü :D Elbette sırf o yüzden değil ama ikisini yan yanayken hep çok merak etmişimdir.
İşlerimi bitirince oturup izleyeyim bari. Şimdiden link bulmak şart ama sanırım. Torrente kalırsak, anca 2 ay sonra filan mı tamamlayıp izlemeye başlarım acaba diyorum :P

matrixsakini dedi ki...

Torrent ile ne kadar zamanda inmişti hatırlamıyorum. İndireli çok oluyor^^

Nagasawa Masami'ye nedense sinir oluyorum! İzlediğim iki dizisinde de çok sinir bozucu tipleri oynuyordu. Gerçek halini bilmem ama onda da sinirime dokunacak şeyler bulacağımdan eminim :P

Janoomma dedi ki...

Ama epey yetenekli gibi duruyor buradan bakınca Masami Nagasawa :) Sakın seninkisi kıskançlık olmasın :P Nino'yu çok mu kıskanıyoruz ne? Ben yalnızca iki dizisini (biri de Last Friends; oradaki karaktere sinir olmuştum) izledim sanırım, ama izlediğim filmlerde gayet hoştu bence. Öyle olmasa Nino'nun ilgisini çeker miydi hiç :D

matrixsakini dedi ki...

Last Friends ve Yasashii Jikan'daki rolleri çok sinir bozucu! Başka filmini izlemediğim için birşey diyemeyeceğim. Kıskançlık? Birazcık olabilir :)

Yorum Gönder