Westlife - Where We Are


Westlife çok dinlediğim bir gruptu. Nerdeyse bir sene ara verdiler, ben de Arashi'yi buldum :) Gerisini biliyorsunuz: A.Ra.Shi A.Ra.Shi for Dream~~

Yine de severek dinlerim şarkılarını. Westlife da 10 yıllık bir grup. Başta 5 kişi olarak kuruluyorlar yalnız sonradan biri ayrılıyor. Kendilerinin birçok güzel parçası var, birçok güzel cover da yaptılar. Ben kendimi kaptırıp coverları dinlerken, şarkının orjinal halini bilenler "Niye onu dinliyorsun, orjinali varken?!" diye takılıyorlardı. Ama şöyle bir durum var. Ben bu şarkıları ilk Westlife'dan dinledim, bu harika parçaları bana Westlife tanıttı, ben de severek dinledim. Sonra orjinallerini de dinledim. Hepsini sevdim, winamp listemden düşmediler...

Tatili bitirip yeni bir albüm ve single ile geri dönmüşler. Albüm 30 Kasımda çıkmış! Önceden haberim olsa bunu bir doğumgünü hediyesi sayar, çok mutlu olurdum. Yine de oldum^^

İşte son single "What About Now"



Not: Videoyu göremiyor musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder