Toma-chan~~

Dizilerden tanıdığımız ve konuk olduğu programlarda da olduğu gibi izleme fırsatı yakaladığımız Ikuta Toma'nın farklı iki halini daha bu sıralar görmek mümkün.
Önce 2010 da vizyona girecek olan Ningen Shikkaku / No longer human adlı sinama filminde oynayacağı haberini almıştım. Daha sonra yine aynı yılda iki filmi daha olacağını duydum ve onun adına da, kendimin de dahil olduğu hayran kitlesi adına da çok sevindim. Bu bize onun yeni bir halini görme imkanı tanıyacak ve umarım ona tekrar hayran kalmamızı sağlayacaktır:) Fragmanı izlemek bile dizilerden çok farklı hissettiriyor...



Diğer bir halide bir reklam filmi serisinde karşılaştığımız Ikuta Toma...Aşağıdakinin haricinde iki reklam daha var. Ancak onlara pek anlam veremediğimi belirtmeliyim; Eikura Nana ile ikisi zıp zıp zıplıyorlardı:D Bu reklam ise artık her sabah izleyip neşemi yerine getirdiğim bir video oldu:) ve her gördüğüm polo ve mentosta aklıma geliyor: Toma da burada olsaydı da bi ikram etseydim sonra o da bi hoo~~lasa diye:)

Not: Videoyu göremiyor musunuz?

NOT:Üniversite eğitimim nedeniyle evde bulunmadığımdan dolayı bloga bu aralar pek katkımın olmadığını biliyorum. Umarım tatillerde daha yapıcı olabileceğim ancak bilgisayarın buna izin vermemesinden korkuyorum çünkü explorer açmaktan bile aciz olduğu zamanlar olabiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder