[Drama] Muhteşem Kraliçe

Benim pek Kore dizisi izlemişliğim yok. Sadece Boys Over Flowers'ı izlemiştim. Bir de The Devil(Mawang)'a başlamıştım. Fark edeceğiniz gibi Japon versiyonunu beğenip Kore versiyonuna başladığım seriler...



TRT Kore dizileri veriyor. Ben pek izlemezdim. Hatta onların Kore dizisi olduğunu bile bilmiyordum. Bir ara babam bir tanesine takmıştı. Sever böyle taht kavgaları olan hikayeleri. Tam da bizim akşam yemeği saatlerine denk geliyordu. Ama dizi bitiverdi. Sonra yeni bir dizi başladı: "Muhteşem Kraliçe (Queen Seon Duk)" Biz de ilk bölümden itibaren ailece izlemeye başladık. Öylesine izlediğim bir diziydi ama giderek dikkatimi çekti. Çok duygusal, etkileyici sahneler vardı. "Ben bu diziyi orjinal sesiyle, daha düzgün izlesem ya" diye düşündüm ve nette küçük bir tur attım. Dizi bu sene çekiliyormuş O_o İşte bu beklemediğim birşeydi. Ve dizideki esas oğlan da tanıdık, Mawang'daki Uhm Tae Woong. (Japon versiyonunda Toma'nın canlandırdığı Serizawa rolündeydi) Dizide görsem tanırdım zaten ama o zamanlar küçüktü, o oynamıyordu. Büyüdü şimdi :)

Dizinin Türkçe çevirisi TRT'de yayınlanmasından çok önce başlamış. Ama TRT'de yayınlanması üzerine çevirmekten vazgeçmişler. Yani televizyondan takip etmek lazım... Elbette diziyi kendi sesiyle izlemek çok daha güzel, daha etkileyici. Ama TRT'nin dublajı sayesinde ailecek Kore dizisi izleyebiliyoruz^^ Dublaj da fena değil.

Saat 15:55'de başlıyor. Güzel bir diziymiş, kesinlikle takip etmeye çalışacağım^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder