Best Artist 2009 - Arashi

Best Artist 2009 eğlenceliydi, Arashi harikaydı... Wallpaper falan yapmaya fırsat bulamadım ama bir iki resim koymadan edemem.



Program Arashi'den Believe ile başladı, Truth, One Love, A.RA.SHI, Happiness, Kansha Kangeki Ame Arashi'den parçalar ile bitti. 4 saatlik programda... Sho da sunuculuk yaptı. Bana kalırsa bu programda başrol Sho'nundur :) Tabi bazı şarkılarda Arashi arasında başrol değişmesi oluyor, genelde çektikleri dizilerin müziklerinde. Truth'da Ohno önplandaydı, One Love'da Jun, Happiness'de Nino... Rap kısımları bol olduğu için Believe, A.RA.SHI ve Kansha Kangeki Ame Arashi'de ise Sho öndeydi... Aiba? Şarkılardan birini ona bağlayamadım ama olsun...



A.RA.SHI 10 yıl önceki şarkı. Şimdi canlı dinleyince kulağa ne tuhaf geliyor. Tabi şarkıyı yaptıklarında 16 yaşlarındaydılar şimdi 30'a doğru gidiyorlar O_o Ben bu şarkıyı buradan keser, çok dinlenenlere atarım. Pek keyifli keyifli söylüyorlar...

Jun'un saçları daha iyi sanki. Önceki halinden sonra... Bu aralar Nino'yu çok beğeniyorum nedense. Neşesi de yerinde gibi duruyor. Yalnız, ben tekrar tekrar bunu izlerken annemin de gözüne takılmış olsa gerek. "Ne giydirmişler öyle Nino'ya, kırmızı dar pantolon?!" dedi. Benim hiç dikkatimi çekmemişti. Onları ne kıyafetler içinde görmedim ki! Bunlar ÇOK normal! (Ve evet, annem Arashi'yi ismen tanır. Bir ara onun Arashi hakkındaki fikirleri için de bir başlık açacağım :)



Kız pek duygulanmış, ağlıyor O_o Ne yalan söyleyeyim ben de duygulandum. Ama "One Love" değil "Kansha Kangeki Ame Arashi"yi dinlerken... Bu aralar favori parçam :)

2 yorum:

Berre dedi ki...

Programı izlerken durduğum yerde sinir oldum resmen. Bu Japon kızlarının hepsi mi bu kadar sevimli olur? Ortam baştan sona bakılası kızlarla doluydu :/ -Kıskanç Berre- -Hayır, elemanları değil, kızların güzelliğini kıskanmakta :P-

Bu ağlayan kıza da çık sık odaklandı kamera zaten.

Arashi kısmını yeni izledim programın. Ve itiraf ediyorum, ne NewS ne KAT-TUN, en iyi kısım onlarınkiydi ^^

matrixsakini dedi ki...

Sorma ya^^ kızları seçip almışlar sanki :)

Arashi'nin dansları çok uyumluydu, çok beğendim^^ 2009 Arashi'nin yılı oldu gerçekten^^ Her yerde Arashi vardı :)

KAT-TUN'un 10. yılı ne zaman, belki onlar da 10. yıllarında etrafı kasıp kavururlar^^

Yorum Gönder