Toma-chan, Tanjoubi Omedetou!

Mutlu yıllar Toma-chan!



Bu avatarları sailorsebnem ile beraber hazırlamıştık. Aslında doğum günü içiz daha özel birşeyler hazırlamak isterdim ama olmadı. Bu haftasonu sailorsebnem geliyor, belki o birşeyler hazırlar :)

Dün bloggera "devamını oku" özelliğinin konulduğunu öğrendim. Önceden de bazı yöntemler vardı bunun için ama uğraşmak istememiştim. Bu sefer deneyeyim dedim pek de güzel oldu. [link] Ama eski yazılarda değişiklik yaptığımda sayfanın tasarımı kayıyor, yandaki menüler aşağı geliyor... Ben de tasarımı değiştirmeye karar verdim. Böyle birşey oldu^^ Ama fark ettim ki aynı şey bunda da oluyor. Eğer "devamını oku" sevdam sürerse iki sütunlu daha sade bir temaya geçeceğim ama pek denemeye vaktim olmadı. Bakacağız artık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder