The Quiz Show

The Quiz Show Sezon 2, yani sunucu Sakurai Sho. sailorsebnem "ben gelmeden Smile izleyeyim deme" diye kesin talimat verdiğinden başka bir diziye başlayayım dedim.

Diziye başlamadan önce yorumlardan biraz okumuştum. Bir iki tane olumsuz yorum vardı. "Arashi hayranı değilseniz pek beğeneceğinizi sanmıyorum" şeklinde. Ben de o yüzden izlemeyi geriye atmıştım diziyi. sailorsebnem pek Sho hayranı sayılmadığı için o yokken izleyeyim dedim.



Ben mi tam saf bir arashi, sho fan'a dönüştüm yoksa dizi gerçekten güzel miydi? Evet, bunu teyit ettirmem lazım bir şekilde. Hiç sıkılmadan, gözlerimi ayıramadan, merak içinde izledim. Gözlerimi alamadığım şey dizi miydi, Sho muydu? Olmaz, bunu sailorsebnem ile bir daha izleyeceğim.

Yalnız son bölümün 36. dakikası içinde hiç hoşuma gitmeyen birşey oldu. Çok sinir oldum. Zaten bu Sho'nun dizilerinin sonlarında hep sinirimi bozan birşeyler olur. Yamada Taro'da da öyleydi...

Bu arada yukarıdaki resim masaüstü çözünürlüğünde olsa da, wallpaper sayılmayacak birşey. Bu yazıya hangi resmi koyacağıma karar veremeyince böyle birşey yapıverdim^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder