Arashi Rehberi

Arashi TV Programları Rehberi! Livejournal'da bu yazıyı görünce çok sevindim, kendim de böyle birşey hazırlamayı düşünüyordum ama bundan iyisi olamazdı herhalde. Şimdilik Himitsu no Arashi-chan ile VS Arashi'nin bölüm rehberlerini inceledim ve çok hoşuma gitti. Gerçi bazı bölüm numaralarında, özel bölümler nedeniyle tartışmalar var ama liste çok kullanıştı. Her bölüm için tarih, konuk, konu bilgisi verilmiş. Altyazısı olanlar için indirme bağlantısı verilmiş. Yuckie-chan'in Listesi bu rehberden çok daha fazla programı içeriyor ancak benim gibi "Hangi bölümde Sho ile Ohno çocuk bakıyordu? Hangi bölümde Host Royale Nino katılıyordu? Hangi bölümde Toma geliyordu?" gibi sorular kafanıza takıldığında bu rehberden yararlanabiliyorsunuz.

Bu arada Arashi 10.yıl konserleri devam ediyor. Bu video için biraz geç ama yüklemiş oldum bir kere. Bir programda konser ile ilgili verilen bir haber. Konserler çok eğlenceli görünüyor~~


İndirme problemleri ile ilgili de açıklama yapılmış ama ben de küçük bir açıklama yapayım. Livejournal'daki çeviri gruplarının çoğu sadece üyelere açıktır. Eğer verilen bağlantının yanında küçük bir kilit resmi görürseniz bu, indirme yapabilmek için gruba üye olmanız gerektiği anlamına gelir. Bunun için de bir livejournal hesabınız olması gerekir. Üyelik ise genellikle belirli bir başlığa katılmak istediğinizi ve kurallara uyacağınızı belirtmeniz sayesinde olur.

Örnek verelim. İndirme linki: http://community.livejournal.com/arashi_yuuki/22275.html Eğer arashi_yuuki grubuna üye değilseniz bu sayfayı göremezsini. Linkin sonundaki numaraları kaldırın, anasayfasına gidin. http://community.livejournal.com/arashi_yuuki/ Bu sayfada nasıl üye olacağınız açıklanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder